Select language

torsdag den 20. september 2012

Tekopper cupcakes

I dag lagde jeg et billede ind af mine cupcakes ved Imerco, som afholder et DM i cupcakes. Jeg ved ikke om jeg har en chance, men det er spændende. Deadline er den 22. september 2012 og så får man vel besked. Det vender jeg tilbage med :-).

De 4 cupcakes er lavet af Chokolade Mud Kage med fyld af jordbær frosting.

Alt på de 2 cupcakes, der er udformet som tekopper samt underkopperne, er fuldt ud spiseligt, da pynten består af fondant, royal icing og sukkerbilleder. ”Glasuren” på kopperne og underkopperne er sprøjtet med hvid royal icing, som jeg efterfølgende med en lille fin pensel forsigtig har malet med lidt spiseligt guld dust.

Blomsten er lavet i fondant og kan derfor spises, hvis man skulle få lyst til det.
De andre 2 cupcakes med hjemmelavede wrappers er pyntet med henholdsvis en sød lille pink og hvid rose i fondant ved siden af 2 små hjerter.

A cup of tea anyone?

Åh nej, jeg slog oldemors underkop itu!


Den tekop smager bare godt.

                                                                  A close-up

Ingen kommentarer:

Send en kommentar