Select language

søndag den 16. december 2012

Konfektguf 2012

Med rask fart nærmer vi os julen og igen i år ligger man nærmest vandret i luften for at nå det hele. En tradition, som nok er kommet for at blive for mit vedkommende :-).

I fredags var der julefrokost på mit arbejde og det foregik i år ved at hver enhed spiste noget mad i egne lokaler, som enten blev bestilt eller lavet selv. Senere blev der spillet op til dans i én af vores fælles kantiner. Noget anerledes end det vi var vant til fra de forrige år.
I mit kontor lavede vi maden selv og det blev virkeligt lækkert. Der blev spist til den store guldmedalje.

Jeg fik ansvaret for at lave konfektguf og jeg fik da vist lavet, så hatten passede. Kan åbenbart ikke rigtig begrænse mig :-). Der var rigeligt i overskud, men heldigvis kan sådan noget jo holde sig....... også ind i det nye år, hvis det skulle være.
Julefrokost anno 2012
 
Dessertbordet 
 
  Mit konfektguf
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar